Ervaringen van klanten

9.3 uit 10

2771 Ervaringen van klanten

Ch. Van Assche, vlucht AF 0804

Wie: Ch. Van Assche uit Meise, samen met Guido
Vlucht: AF 0804, van Parijs naar Benin (Afrika)
Luchtvaartmaatschappij: Air France
Wanneer: 15 augustus 2014

“Voor een projectopvolging voor het goede doel in Parakou (Benin) vertrokken wij richting Parijs. Toen we ingecheckt waren en door alle controles heen waren hoorden we een uurtje voor vertrek dat de vlucht vertraagd zou zijn. Er moest een nieuw vliegtuig ingezet worden omdat ons toestel een mankement had.”

“Gelukkig was de informatievoorziening tijdens de vertraging wel voldoende waardoor we wisten waar we aan toe waren. Uiteindelijk konden we na een vertraging van vier uur instappen, maar hierdoor kwamen we dus wel een stuk later aan op onze bestemming. Dat was vervelend omdat we pas tegen middernacht aankwamen en dus een heel korte nacht hadden (we moesten vroeg doorrijden naar Parakou).” 

“We hadden zelf al een klein vermoeden dat we mogelijk recht hadden op een compensatie en uiteindelijk zijn we bij Vlucht-Vertraagd.be terecht gekomen. Het heeft even geduurd, maar bijna alles wordt uit handen genomen waardoor het relatief weinig moeite kost. Ik heb er dan ook nauwelijks werk aan gehad. Inmiddels hebben we een bedrag teruggekregen van 1200 EUR en dit hebben we direct doorgestoord aan het goede doel: Benin-AID vzw. We zijn content over de service van Vlucht-Vertraagd.be. Ze hebben me goed op de hoogte gehouden van iedere stap in het proces, dat met een goed resultaat is afgerond.”


Negatief
zelf achter moeten zitten.

Positief
Heeft even geduurd maar door jullie volharding is onze vergoeding in orde gekomen!! Super!!

Positief
snelle afhandeling

in 2016 zelf heel druk geweest met de KLM voor compensatie. 6 keer afgewezen door de KLM. Dus in april 2016 vlucht-vertraagd ingeschakeld. Minnelijk werd het niets, dus op aanraden van vlucht-vertraagd gerechtelijke procedure ingegaan. Na 2 jaar dacht ik dat het niets meer zou worden, maar nu toch eindelijk gerechtigheid. Compensatie is toegewezen. Top gedaan.

Met hulp van vlucht-vertraagd vandaag de schadevergoeding gekregen voor mijn vertraagde vlucht (4 uur) op 2 maart jl. Super makkelijk en netjes geregeld!

Alleen maar lof! Onlangs compensatie voor 4 personen ontvangen voor een vertraagde vlucht met Ryanair van afgelopen herfstvakantie. Waar Ryanair geen gehoor geeft lukt het Vluchtvertraagd wel. Fee van 25% nemen wij dan voor lief, aangezien de compensatie meer dan redelijk is in ons geval!