Ervaringen van klanten met Vlucht-Vertraagd.nl

9.4 uit 10 op Trustpilot

Ch. Van Assche, vlucht AF 0804

Wie: Ch. Van Assche uit Meise, samen met Guido
Vlucht: AF 0804, van Parijs naar Benin (Afrika)
Luchtvaartmaatschappij: Air France
Wanneer: 15 augustus 2014

“Voor een projectopvolging voor het goede doel in Parakou (Benin) vertrokken wij richting Parijs. Toen we ingecheckt waren en door alle controles heen waren hoorden we een uurtje voor vertrek dat de vlucht vertraagd zou zijn. Er moest een nieuw vliegtuig ingezet worden omdat ons toestel een mankement had.”

“Gelukkig was de informatievoorziening tijdens de vertraging wel voldoende waardoor we wisten waar we aan toe waren. Uiteindelijk konden we na een vertraging van vier uur instappen, maar hierdoor kwamen we dus wel een stuk later aan op onze bestemming. Dat was vervelend omdat we pas tegen middernacht aankwamen en dus een heel korte nacht hadden (we moesten vroeg doorrijden naar Parakou).” 

“We hadden zelf al een klein vermoeden dat we mogelijk recht hadden op een compensatie en uiteindelijk zijn we bij Vlucht-Vertraagd.be terecht gekomen. Het heeft even geduurd, maar bijna alles wordt uit handen genomen waardoor het relatief weinig moeite kost. Ik heb er dan ook nauwelijks werk aan gehad. Inmiddels hebben we een bedrag teruggekregen van 1200 EUR en dit hebben we direct doorgestoord aan het goede doel: Benin-AID vzw. We zijn content over de service van Vlucht-Vertraagd.be. Ze hebben me goed op de hoogte gehouden van iedere stap in het proces, dat met een goed resultaat is afgerond.”

Had binnen 2,5 maand al confirmatie dat ik EUR 600 (minus 25% voor ‘Vlucht vertraagd) zou ontvangen. Dus top service!

Positief
Snelle uitvoering / Snelle en duidelijke communicatie naar de klant

Positief
Moeilijke claim, waarvoor ze terecht compensatie verkregen. Knap, want toen ik de luchtvaartmaatschappij rechtstreeks benaderde ontkenden ze iedere verantwoordelijkheid voor de vertraging van 2 dagen.

Positief
Heel snel resultaat zonder moeite!!

Goed geregeld, duidelijke service is zeker zijn 25% waard!

professioneel en dus kundig