Check mijn vlucht

Controleer in een paar simpele stappen of u in aanmerking komt voor compensatie: wij geven u kosteloos advies. Hierna kunt u beslissen of u uw claim daadwerkelijk in behandeling wilt laten nemen door ons team van experts.

  • Ontdek uw compensatie
  • Dien een claim in
  • Klaar!

Vertragingen en annuleringen door weersomstandigheden, voor vluchten die gepland stonden op Schiphol op 14 maart 2019 na 12:30 uur, geven helaas geen recht op compensatie. Het spijt ons dat wij u voor in deze gevallen niet verder van dienst kunnen zijn.

Op welke vlucht deed dit probleem zich voor?

Zoeken naar vlucht...

Welk probleem had u met uw vlucht?

Heeft u een vervangende vlucht gekregen?

Vul hier de gegevens van de vervangende vlucht in

Zoeken naar vlucht...

Hoeveel passagiers zaten er op uw boeking?

Bent u op uw eindbestemming aangekomen met een vertraging van 3 uur of meer?

Bent u op uw eindbestemming aangekomen met een vertraging van 2 uur of meer?

Wanneer bent u op de hoogte gesteld van de annulering?

Wat is uw e-mailadres?